czwartek, 1 stycznia 2015

LIEBSTER AWARD

NA WSTĘPIE CHCIAŁAM PODZIĘKOWAĆ MOJEJ KOCHANEJ DWIESTRONYSWIATA
ZA NOMINACJĘ. DZIĘKUJĘ KOCHANA.♥


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Ja po raz kolejny chcę podziękować DwieStronySwiata. Link do jej bloga jest powyżej napisany kursywną (:



1. Jaką postać z HP lubisz najbardziej?

Hmmm.... Nie wiem. Nie mam takiej którą lubię najbardziej. Mam takie pięć: Albus, Severus, Harry, Hermiona i Ginny. Jeżeli mam wybierać to stawiam na Sev'a. Chociaż uwielbiam wszystkich!



2. Dlaczego akurat Dramione?

Draco Malfoy jest słodki, a Hermiona.... Oni są przeciwieństwem siebie. Ona spokojna, uwielbia się uczyć. On największy Casanova w historii Hogwartu załatwiający wszystko poprzez nazwisko i słodki uśmiech. Takie coś nigdy nie wydarzyłoby się w powieści autorstwa Rowling, więc dla mnie to jest coś najlepszego na świecie - wymyślanie własnej historii. Fakty mogą się nie zgadzać, ale to w końcu FanFiction! Ta para jest do siebie totalnie niedopasowana. To taki wymysł, mogę wysilić szare komórki - zły charakter i dobry kochający się. To zdarza się tylko w opowieściach autorstwa nastoletnich bloggerów, którzy marzą o wydaniu własnego dzieła, lub piszą bloga dla relaksu. Ja pisze to dla własnej przyjemności - Dramione to mój ulubiony parring i najmniej prawdopodobny w oryginalnej wersji ( HP ) i to dlatego tyle bloggerów wybiera jego. 



3. Pamiętasz pierwszą książkę, która wpadła w Twoje ręce? 


Tak poza lekturami szkolnymi to tak - była to Pollyanna autorstwa Frances Hodgson Burnett. Pamiętam tę książkę do dziś, a minęło już troszkę czasu... (: Uwielbiam czytać dla własnej przyjemności, bez przymusu. 




4. Od jak dawna zajmujesz się blogowaniem?


Na to pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć. Miałam kilka kont i blogów przed tym. Kiedy zaczynałam jedną z moich pierwszych opowiastek było Nadie es perfecto. Y sombre todo Slytherin. Nie dawno to się zaczęło, ale czuję jakbym robiła to od wieków! Niestety nie skończyłam tego bloga ;( Można troszku poczytać : 
http://dramione-wielka-milosc.blogspot.com/




5. Dlaczego akurat Fanfiction z HP?

Kocham opowieści o Harrym! Kiedy przeczytałam ostatnią książkę z tego cyklu prawie się popłakałam, że więcej nie będzie. Moim zdaniem Rowling powinna coś napisać jeszcze. Słyszałam, że pierwszy rozdział kolejnej książki wyciekł do netu i Rowling przestała pisać. Nie wiem czy to prawda, ale jakbym spotkała tego co to zrobił tobym mu ku**a nagadała. Nie ma lepszych książek niż Harry Potter! Jestem po prostu jedną z wielu fanek, które chciałyby poczuć się jak sama Joanne Kathleen Rowling choć przez moment. 




6. Możesz opisać siebie w kilku słowach?


Spróbuję: Na zewnątrz chłodna, a w środku wrażliwa. Arogancka, bezczelna, sarkastyczna, władcza, wygadana, złośliwa i źródło wiedzy na lekcjach dla kumpli. Uwielbiam zwierzęta - nie cierpię mięsa, bo dla mnie to okrucieństwo pozbawiać te bezbronne istoty życia! Czasem zdaje mi się, że nie pasuję do mojej rodziny.  Psychofanka pana Pottera, dr House'a, Małego Lorda i Domu Tajemnic. Nie należę do osób wierzących, jestem realistką, a czasem wręcz pesymistką. Sangwiniczka z którą liczy się cała klasa i większość szkoły. Potrafię dokuczyć ^^ Nie jestem zbyt miła, gdy patrzy się na mnie z boku, ale moi przyjaciele znają mnie naprawdę - przy nich jestem inna. Nadal arogancka, bezczelna i wygadana, ale jednak inna. Przy nich chłód znika i zastępuję go coś w rodzaju ciepła. Przy nich jestem komikiem. Trzeba mnie poznać. Nie ocenia się książki po okładce.



7. Co w sobie lubisz a co uważasz za wady?

Lubię - to, że jestem pyskata, kreatywna, wygadana i potrafię się postawić, co większości ludzi sprawia wielki kłopot. Nazywam ich słabymi. Dla mnie uleganie wszystkiemu i wszystkim to czysta słabość, podobnie jak niewytrzymywanie w obietnicach postanowieniach.
Wady - jestem leniwa, moja arogancja, bezczelność, sarkazm i złośliwość często wpędza mnie w kłopoty, ale też ratuje. Jednak lenistwo to jest moja największa wada - czasem wręcz trzeba mnie wiadrem wody polewać, żebym wstała (: Boże, czego wy się o mnie dowiadujecie...? Pewnie teraz macie nie za zgorzkniałą ateistkę, pesymistkę i ohydną sangwiniczkę. Matko, jestem kopią Grega House'! Mam prawie wszystkie jego cechy... brakuje mi tylko laski z płomieniami i motoru.




8. Lubisz postacie o których piszesz? Czy może wolisz zmieniać ich cechy?

Nie lubię w nich wszystkich cech, ale do większości nic nie mam. W Ronie nie zmieniam prawie nic, Harry jest jaki jest, Ginn to Ginn, Blaise... o nim nie ma za wiele w książce, więc sama kreuję te postać. Cho robię na wzór miłej kobiety, którą jest. W Draconie zmieniam tylko przyzwyczajenia wpajane mu przez Lucka, a w Hermionie zmniejszam zamiłowanie do ksiąg i nauki.




9. Masz zamiar kiedyś napisać książkę?

Tak, mam zarysy powieści.



10. Gdybyś mógł wybrać czytanie w myślach lub panowanie nad czyimiś myślami co byś wybrał? Dlaczego?


Czytanie w myślach - dowiedziałabym się co ludzie o mnie myślą, kiedy kłamią. Lubię szczegóły ;) Poza tym, wolałabym żeby ktoś czytał co mam w głowie, niż w niej grzebał.



11. Myślisz, że postacie J.K. Rowling mogli wierzyć w Boga?

Mugolaki i Harry zapewne. Czarodzieje wierzą w Merlina!

( Ja osobiście jestem wyznania Merlińsko-Gandalfowskiego. )






Nominuję:

Kochałem ją na przekór rozumowi, obietnicom, jej szczęściu, przeciw każdym możliwym przeszkodom
Pokochaj Draur 


Wiem, że mało, ale ja nie czytam, aż tak dużo blogów aktualnych. Wczytuję się w zakończone.


Moje pytania:


1. Napiszesz coś o sobie?
2. Gdybyś mogła wybrać, którą postać zagrałabyś w swoim ulubionym filmie, jaka by to była?
3. Ile miałaś lat, gdy przeczytałaś po raz pierwszy powieść J.K. Rowling?
4. Który cytat z Harry'ego Pottera ma dla ciebie najbardziej zrozumiałe przesłanie?
5. Czy czasem używasz okrzyków typu " na gacie Merlina! " lub " na Merlina! " ?
6. Gdybyś była animagiem jakim zwierzęciem byś była, i jaki kształt miał y twój patronus?
7. Jaka jest twój ulubiony nauczyciel z HP?
8. Jaka jest twoja ulubiona książka?
9. Komedia czy Horror?
10. Chciałabyś wydać kiedyś własną książkę?
11. Wierzysz w Boga, Merlina czy Gandalfa? ( ;p  ja w dwóch ostatnich )






Susan 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz